Think! Schoenen

Think! schoenen online bestellenWij bij Klaversma Schoenen zijn verheugd om u  de schoenen en laarzen van het merk Think! online te kunnen aanbieden . Al jaren verkopen wij dit merk in onze winkel en nu mogen wij u de producten van Think! ook via onze webshop aanbieden. U kunt in onze webshop zowel de dames als heren collectie van Think! verwachten. Staat uw model of maat niet online neem dan contact met ons op. in de meeste gevallen kunnen wij snel Think! producten (na) bestellen.

Het concept Think!

is geweldig goed in de markt ontvangen. In het jaar 2000 heeft de heer Stefan Stolitzka, mede-eigenaar van de Legero Schuhfabrik, Marko overgenomen. De heer Stefan Stolitzka wilde Marko als zelfstandige dochteronderneming, met alle ins en outs, met het vertrouwde team vanuit de standplaats Kopfing voortzetten. 

Wij van Think! 

handhaven de oorspronkelijke filosofie, schoenen met een uniek karakter te produceren, maar daarbij uitermate zorgvuldig om te gaan met de door de natuur beschikbaar gestelde bronnen. Op deze manier willen wij de mens een leven in harmonie met zijn omgeving bieden, en tevens onze eigen individuele wensen en eisen gerealiseerd zien worden. Een innovatief en intuïtief ontwerp geven de collecte een geheel eigen en daardoor uniek karakter.

Bestel hier uw Think! schoeisel online!De Think! schoen zelf is de absolute kampioen. 

De kernmarkten van Think! zijn Oostenrijk, Zwitserland en Duitsland. Op dit moment wordt naar 12 internationale markten geëxporteerd. Voor Think! is de individuele aandacht voor de vakhandel wereldwijd een absolute "must". 

Think! is weliswaar begonnen als eenvoudige schoenenfabrikant, tegenwoordig staan wij wereldwijd synoniem voor individueel schoendesign en comfort. 

Think! wil zeggen comfortabele individualiteit 

Wij bieden de mens niet alleen gezonde schoenen om te dragen, maar ook de zekerheid, dat de schoenen met respect voor de natuurlijke bronnen worden geproduceerd en dat deze schoenen in alle opzichten uniek zijn. De individualiteit en het persoonlijke plezier aan de schoen zijn de uitgangspunten van de door ons gecreëerde draagcultuur. 

Think! betekent uitstraling. Think! Schoenen webshop, online bestellen

Ons aanbod aan design, kwaliteit en service maken onze handelspartners aantrekkelijker voor hun klanten. Wij ondersteunen onze detaillisten bij de intensivering van hun verkopen aan vaste en aan nieuwe klanten.
 
Iedere collectie wordt gekenmerkt door heel bijzondere, Think!-typische modellen en radicale, nieuwe designaccenten. Zo creëren wij een unieke profileringsmogelijkheid voor onze detaillisten. 

Think! is de vertegenwoordiger van nieuwe kwaliteitsnormen in de markt, met name qua design, voetcomfort en service. 
Wij willen de allerbeste kwaliteit in de markt, d.w.z. in de door ons bediende segment- en prijsklasse, leveren. De objectief meetbare productkwaliteit is een noodzakelijk voorwaarde voor ons succes op de markt, maar is daarvoor niet voldoende. Wij willen bovenal voor onze klanten te allen tijde de beste zijn. Dat bereiken wij door een zelf gedefinieerd serviceniveau, dat permanent door onze partners wordt gecontroleerd. Tevreden handelspartners en tevreden consumenten zijn onze garantie voor de toekomst. Think! Schoenen zijn voor mensen, die weten wat ze willen en niemand anders nodig hebben, die hen verteld hoe zij moeten denken. 

Think! is een betrouwbare partner 

voor de klanten en voor de leveranciers. Persoonlijke contacten, sympathie en vertrouwen zijn vaak doorslaggevend voor de informatiestroom. Wij, die het in het bijzonder van informatie moeten hebben, hechten om deze reden grote waarde aan een zeer nauw contact met de klant. Dit directe contact wordt gegarandeerd door onze buitendienstmedewerkers. Onze buitendienst bestaat uit handelsagenten en eigen medewerkers, die ons merk exclusief vertegenwoordigen. 

De buitendienstmedewerkers dragen niet alleen onze filosofie en ons beeld uit, maar dienen tevens als spreekbuis van de klanten naar de eigen onderneming toe. En precies daaraan hechten wij grote waarde, niet alleen als verkoper en leverancier op te treden, maar veel meer als partner en adviseur van onze klanten. Succesvol ondernemen en de toekomst zeker stellen. 

Succesvol zijn, wil zeggen vooruitlopen op nieuwe ontwikkelingen en het tempo bepalen. Daarvoor moeten wij de mogelijkheden en wensen van onze consumenten/klanten/markten uiteraard tijdig herkennen. Dat betekent voor ons, dat wij ons wereldwijd op de inkoop, het design en de ontwikkelingen moeten richten. 

Investeringsbeslissingen worden voorafgegaan door intensieve marktstudies en gefundeerde marktgegevens. Marko wil het merk Think! veilig stellen, en de opbouw van een draagkrachtig en winstgevende onderneming ten uitvoer brengen. Omdat wij er niet vanuit kunnen gaan, dat de markt of iemand anders ons dit resultaat gaat schenken, moeten wij het hebben van ons harde werken, onze onvermoeibare en consequente inzet, en op meetbare resultaten vertrouwen. 

Een efficiënte productontwikkeling, plezier aan de inkoop en een rationele productie bieden ons de mogelijkheid, faire prijzen te hanteren, waarbij de klant herkent, dat wij objectief en subjectief de beste in dit product- en prijssegment zijn. 

Verantwoordelijkheid bij Think! 

Alleen mensen die zichzelf vertrouwen kunnen verantwoordelijkheid nemen. Dat heeft niets te maken met opleiding, financiële positie of hiërarchische structuur. Binnen het bedrijf doen mensen met veel verantwoordelijkheidsgevoel hun werk, in het magazijn, in de productie, op kantoor, in de verkoop - dus overal. Deze mensen zorgen ervoor, dat ons bedrijf blijft draaien, dat verouderde structuren worden opgeheven, procedures geanalyseerd en structurele verbeteringen aangebracht en uitgevoerd worden. 
De initiatieven van iedereen zijn bij Think! doorslaggevend. 

Wij willen positieve ontwikkelingen, op alle terreinen. Daarom wordt van iedereen verwacht, dat hij of zij op een positieve manier met zijn gesprekspartners omgaat. Het meeste werk is nog niet gedaan. Wij willen als een uiterst creatief, sterk team samenwerken, met de nadruk op een positieve uitstraling.